You, you kleptomaniac, get to break into the Pentagon.

 the marvel cast keeping it professional

satouhachimitsuaisutea:

and-then-theres-haley:

kawaiidisneygirl:

unironicgoth:

HE TALKED TO ME

I THOUGHT DEER DIDN’T MAKE SOUND OH MY GOSH THIS IS ADORABLE

"YOU ARE SO CUTE"
"NEH!"

CAUSE OF DEATH: CUTENESS

Literally me RN.

Literally me RN.

juliancasablanket:

i have the top middle dress :)

bikinipowerbottom:

killed the whole game tbh

bikinipowerbottom:

killed the whole game tbh

monetizeyourcat:

magicpottybaby:

sizvideos:

TL;DR : Watch this incredible story in video

holy fuck! so how did the penguins taste?????

this is the cutest video in the entire world. this seal is just so afraid for this dumb weird baby she thinks she’s found out in the ocean. have a bird. have another bird. no, see, eat the bird! the bird is food! why won’t this stupid baby eat. open your mouth you idiot baby i will feed you bird if it’s the last thing i do

retiredarmyman:

faint-distortion:

This is the sickest shit I’ve ever seen

I know it’s not my normal pretty ladies post.  But this is good information to have.

thekumazone:

Owls may be symbols of wisdom, but they’re actually complete morons

inkybetterdays:

riskpig:

cracked:

It’s gotta be easier than reading the books.

The Best Way to Learn a Game of Thrones Language

BUT SERIOUSLY GUYS DOES ANYONE ELSE REMEMBER THOSE COMMERCIALS????? IT HAD A GERMAN OGRE INTRODUCING HIMSELF AND FRENCH MICE TEACHING YOU HOW TO COUNT.

'because as we all know, winter is coming'

omg i’m dying

sorion:

not-john-watson:

the-winter-s0ldier:

I can’t with those… Whoever made those is a genius

they’re all still badass but this makes me wanna cuddle with hawkeye

Hawkeye rocks.

rockinglittlebookworm:

piercing-whore:

If I’m extra sarcastic with you it probably means I’m flirting with you or you really annoy me and I can’t handle your shit

Have fun figuring out which

alafiyatried:

mrnargalicious:

tibby-wynter:

fartgallery:

i bet dragons would probably think it’s really cool that we produce water in our mouths

image

That last image is too adorable to not reblog.

this is the cutest

my-rusty-people-skills:

cumberfickled:

godbless-st-cyr:

This website is made up of killers

A compilation of my favourite ‘we’re all killers’ posts.

I love this website.

My mom made me go to a therapist because of this.